fbpx

Blog List – Classic

Cum reduci nevoia de forta de munca

Cum reduci nevoia de forta de munca „Daca esti neglijent in gandire, afacerea ta va fi neglijenta. Daca tu esti dezorganizat, afacerea ta va fi dezorganizata. Daca tu esti lacom si angajatii tai vor fi lacomi, dandu-ti mai putin si intotdeauna cerand mai mult.” Michael Gerber Vorbeam in articolul anterior despre angajatii indispensabili si cat de nocivi sunt ei pentru ceilalti angajati, pentru intreaga firma dar si pentru cariera lor. Dar cum rezolvam aceasta problema? Cum reducem aceasta presiu...Read More

Problema angajatilor indispensabili

Problema angajatilor indispensabili „Dacă aș avea nouă ore pentru a tăia un copac, aș petrece primele șase ore ascuțindu-mi toporul” Abraham Lincoln Cand spun angajatii indispensabili, nu ma refer la angajatii geniali. Angajatii indispensabili sunt acele persoane care nu pot fi date afara din firma pentru ca ei stiu cum se fac foarte multe lucruri din firma ta. In prima faza ai crede ca nu e nimic rau in asta, dar de fapt aceste persoane sunt foarte periculoase pentru firma ta. Mai m...Read More

Stiu cat castigi din afacerea ta

Cât câștigi din afacerea ta? „Banii sunt un bun servitor, dar un stapan ingrozitor.” Dominique Bouhours In 2019, EY Romania a facut un studiu pe 284 de antreprenori. Hai sa analizam putin principalele aspecte care consider eu ca merita retinute: 1.) „În dezvoltarea afacerii lor, principalele piedici cu care se confruntă majoritatea antreprenorilor de startup sunt lipsa de capital pentru investiții (45%), bugetul de promovare limitat (38%), dar și nevoia de noi clienți la care nu știu cum să răsp...Read More

Stiu ce probleme ai in afaceri

Ce probleme ai în afaceri „Problemele sunt, adesea, sanse deghizate.” Donald Trump In 2019, EY Romania a facut un studiu pe 284 de antreprenori. Hai sa analizam putin principalele aspecte care consider eu ca merita retinute: 1.) „74% dintre respondenți consideră că antreprenoriatul nu este susținut de societatea românească și că principalul obstacol este teama de eșec.” De ce ar trebui ca cineva sa te sustina ca sa faci un business? Un business merge daca este facut corect si daca rezolva o nevo...Read More

Sfaturi de criza

Sfaturi de criză O pandemie va duce la schimbări sociale, economice și culturale permanente. Cheia este să creezi „bine” dintr-o situație proastă. Wayne Gerard Asa cum am scris si in acest articol,criza este un moment minunat pentru cei mici. Cand spun cei mici, nu ma refer la cei cu cifra de afaceri de 100.000 de euro. Ma refer la cei care nu sunt multinationale. Orice mare criza ofera posibilitatea oricui sa se ridice pe un val nou creat. In alta situatie, nu am avea aceasta posibi...Read More

Vine criza?

Vine criza? O criză financiară este un moment minunat pentru investitorii profesioniști și un moment oribil pentru ceilalti. Robert Kiyosaki Crizele economice, dar si cele financiare(nu detaliem acum diferenta dintre ele) sunt oportunitati enorme pentru antreprenori. Sunt acele momente in care economia nationala dar si cea globala se restarteaza. Sunt momente rare ca si o eclipsa de soare. Apar in medie, o data la 10 ani. Recesiunile pe de alta parte, sunt rare ca si cometa Halley; apar in medie...Read More

Ce trebuie sa vinzi

Ce trebuie să vinzi Omul care ştie ce e profitabil este înţelept, nu omul care ştie multe lucruri. Eschil Vorbeam in acest articol despre nevoi, preturi si despre cum sa produci ceva valoros. Indiferent ca vorbim de produse sau servicii, fiecare firma trebuie sa-si identifice exact produsele sau serviciile profitabile. In ultimii ani, firmele au incercat sa faca recuperarea de dupa criza prin diversificare. Au incercat sa acapareze tot mai mult din aria de bunuri si servicii in ca...Read More

Batalia preturilor

Bătălia prețurilor „Pretul este ceea ce platesti. Valoarea este ceea ce primesti.” Warren Buffett Vad foarte multe afaceri in jurul meu care se bat pe preturi. Regula de baza e asa: clientul nu cumpara de la tine pentru ca ai pretul prea mare, ci pentru ca nu intelege valoarea oferita. Aici nu luam in discutie situatii aberante cand este comercializat EXACT acelasi produs la un pret de 7 ori mai mare, fara nimic justificat pe langa. De obicei cand clientul te refuza cu clasicele scuz...Read More

  • 1
  • 2